Wat zet je op je B2B website #5 – Trotse Testimonials

Wat zet je als business to business ondernemer op je website? Overstijg de leuke online folder met deze praktische tips en templates voor je B2B website. Je kunt ze zo overnemen, aanpassen en op je website plaatsen. Je zult zien dat je website daardoor meer waardering krijgt en dat je meer leads vangt en weet te converteren tot klant.

#5. Trotse Testimonials

Je kunt natuurlijk heel hard zelf roepen dat je iets goed kunt, maar als je klanten het roepen is het veel krachtiger. Het liefst met een foto erbij. Al helemaal als het om complexe materie gaat.

Het werkt het beste als je eerst achterhaalt waarom de klant zo tevreden over je is, vervolgens schrijf je hier zelf een tekst voor en leg je deze ter finetuning voor. Anders moet je klant echt zelf in de pen gaan klimmen en dat kost best veel moeite. Bovendien bestaat dan de kans dat je een tekst krijgt die je nauwelijks nog kunt veranderen.

 

De Testimonial van de DossierDoctors

Hier bijvoorbeeld de testimonial van Yarden, voor de DossierDoctors:

referentie

Yarden – Ton Broekhuis – P&O Manager
We werken al een tijdje met de DossierDoctors en dat bevalt erg goed. We hebben een plezierige samenwerking waarbij we goede adviezen krijgen waarin rekening wordt gehouden met onze praktijk. Bovendien worden we professioneel ondersteund met betrekking tot het WGA schademanagement. Door deze aanpak dalen de arbeidsongeschiktheidslasten aanzienlijk. Ons is een blijvend lage verzekeringspremie in het vooruitzicht gesteld en daar zijn we uiteraard blij mee. Op de langere termijn betekent dat een besparing van enkele tonnen. Serieus geld voor ons.

Lees ook de case over de DossierDoctors:

Meer online succes in B2B?

Wil je meer bereiken met je online instrumenten? Zorg er dan voor dat je website echt meedoet in je strategie, dus optimaal samenwerkt met je ‘gewone’ sales én je andere instrumenten. Denk aan e-mail marketing, social media, etc. Wil je weten hoe je in Business to Business meer kunt bereiken met deze digitale instrumenten? Lees dan ook dit artikel:

Over de auteur

business to business digitale marketing coach Ivo van den Brink

Ivo van den Brink

Ivo is digital marketeer en MKB ondernemerscoach. Hij heeft de laatste jaren meer dan 80 MKB ondernemers geholpen met een goed afgestemde internet, marketing en sales strategie.

Business to business ondernemers strategie website email marketing

Wil jij meer business? Zorg dan voor een digitale BOOST.


LAAT HET ME ZIEN