Wat zet je op je B2B website #4 – Persoonlijke Uitstraling

Wat zet je als business to business ondernemer op je website? Overstijg de leuke online folder met deze praktische tips en templates voor je B2B website. Je kunt ze zo overnemen, aanpassen en op je website plaatsen. Je zult zien dat je website daardoor meer waardering krijgt en dat je meer leads vangt en weet te converteren tot klant.

#4. Persoonlijke Uitstraling

Uiteindelijk gaat het in business to business om vertrouwen. Dus zet een foto van jou of je team op je site, met een persoonlijke boodschap erbij. Veel organisaties zetten hun pand op de site, maar wat communiceer je daar nou mee… Stop je persoonlijke boodschap niet ergens weg, maar zet je persoonlijke boodschap op Home, net onder de vouw. Zorg voor een goede foto, ga naar een fotograaf, alleen of met je team. Je kunt deze foto ook voor LinkedIn gebruiken, dus daar heb je echt wat aan. 

De Persoonlijke Uitstraling van Klok

Een voorbeeld uit de praktijk: Hieronder de homepage van Klok, waarmee ze hun zakelijke opdrachtgevers laten zien dat ze alle vakmensen onder één dak hebben.

 

klok-business-to-business

Meer online succes in B2B?

Wil je meer bereiken met je online instrumenten? Zorg er dan voor dat je website echt meedoet in je strategie, dus optimaal samenwerkt met je ‘gewone’ sales én je andere instrumenten. Denk aan e-mail marketing, social media, etc. Wil je weten hoe je in Business to Business meer kunt bereiken met deze digitale instrumenten? Lees dan ook dit artikel:

Over de auteur

business to business digitale marketing coach Ivo van den Brink

Ivo van den Brink

Ivo is digital marketeer en MKB ondernemerscoach. Hij heeft de laatste jaren meer dan 80 MKB ondernemers geholpen met een goed afgestemde internet, marketing en sales strategie.

Business to business ondernemers strategie website email marketing

Wil jij meer business? Zorg dan voor een digitale BOOST.


LAAT HET ME ZIEN