Hoe de DossierDoctors premies omlaag krijgen, en waarom ze deze kennis gewoon weggeven

MKB Ondernemer Thijs Oosterhuis van de DossierDoctors begeleidt ondernemingen (groot MKB en daarboven) op het gebied van arbeidsongeschiktheidspremies. Met hun kennis zijn ze de markt altijd een stap voor. Klanten zijn erg tevreden, maar het genereren van new business is lastig, zoals bij zoveel B2B ondernemers.

thijs_oosterhuis_cirkel-150x150

Ik heb een hekel aan koud bellen en ik ben zeker geen vaste klant op netwerkborrels. Tussen mijn grote projecten door kan ik maar heel af en toe een slinger geven aan de sales.

Thijs Oosterhuis – DossierDoctors

Om meer structuur aan te brengen in het sales proces zijn we gaan zitten op een Rocket Plan.

In het Rocket Plan Traject hebben we samen een mooie teaser bedacht: de Premie Reductie Analyse. Hiermee kunnen de DossierDoctors heel snel -gratis- aantonen hoeveel en op welke gebieden we winst voor je kunnen halen, zonder dat je zelf in de materie hoeft te duiken.

Ieder jaar een e-mail campagne

Ieder jaar, rond november wanneer de blauwe envelop op de mat valt, stuurt Thijs een e-mail campagne onder zijn relaties en LinkedIn contacten. Een deel hiervan is al klant, en een deel nog niet.

In de mail biedt Thijs de Premie Reductie Analyse GRATIS aan. Voor klanten is dit een handige herinnering: het is weer tijd om te besparen.

Voor een aantal prospects is het een aanleiding om het een keer te proberen: eens kijken of de DossierDoctors kunnen besparen.

thijs_oosterhuis_cirkel-150x150

De Premie Reductie Analyse levert een prospect direct kennis en geld op. Dit schept vertrouwen.

Thijs Oosterhuis – DossierDoctors

Weggeven loont

Als Thijs met de Premie Reductie Analyse berekent hoeveel zijn klant of prospect kan besparen, is het vervolgtraject eigenlijk al verkocht. Er moet een aantal maatregelen worden genomen om de besparing te realiseren, en voor dit vervolgtraject brengen De DossierDoctors een offerte uit. De investering staat niet in verhouding tot de besparing. Het komt zelden voor dat een klant de offerte afwijst. Zo zie je dat een goede teaser, in dit geval de gratis Premie Reductie Analyse, zichzelf ruim terugverdient.