BR_logo_liggend__v02

Ik help B2B Ondernemers structureel groeien met slimme online marketing en sales

BR_logo_liggend__v02

Ik help B2B Ondernemers structureel groeien met slimme online marketing en sales

ONTDEK SLIMME MARKETING EN SALES IN DE PRAKTIJK

Hoe Judith Runsink professionals helpt hun DROOM te DOEN

Door Ivo van den Brink

Zes jaar geleden gooide Judith Runsink het roer om: ze nam ontslag, investeerde flink in zichzelf en begon Triffid – The Dream Company. Haar Droomdagen slaan aan en ook haar retraites naar Ibiza en Barcelona worden enorm gewaardeerd. Want ze…

Lees verder

Hoe Rogert Mulder een compleet nieuwe dienst introduceert bij verzekeraars, voor ondernemers met letselschade

Door Ivo van den Brink

Rogert Mulder is begin dit jaar toegetreden als vennoot in Wibbens Advies. Ze leveren al ruim twintig jaar arbeidsdeskundige diensten, voor grote werkgevers en verzekeraars. Rogert zag direct dat ondernemers met letselschade in een compleet andere situatie terechtkomen dan werknemers:…

Lees verder

Zo zet Jan Wibbens zijn nieuwe Vertrouwensbureau neer in zijn netwerk: ook digitaal meteen goed

Door Ivo van den Brink

Jan Wibbens was tot voor kort mede-eigenaar van Wibbens arbeidskundig advies. Hij heeft zijn aandelen verkocht, behalve het onderdeel vertrouwenswerk. Dat moet opnieuw in de markt worden gezet. BusinessRocketeer wordt gevraagd om Jan te helpen met het lanceren van: Hét…

Lees verder

Staatssecretaris Mona Keijzer opent platform Driven by Data: zo helpen we ondernemers geld verdienen met data

Door Ivo van den Brink

Staatssecretaris Mona Keijzer gaf vandaag het startschot voor het platform Driven by Data. Hiermee helpen we ondernemers met innovatie, door de slimme inzet van data. Een geweldig hands-on programma, waar je als ondernemer echt wat aan hebt. De pilot van…

Lees verder

Zo kreeg Goboony 791 nieuwe leads op een beurs

Door Ivo van den Brink

Goboony, een platform voor (ver)huur van campers, had begin dit jaar een vakantiebeurs in Utrecht. Bezoekers aan de stand konden een camperreis winnen. Oane Hettema, CMO van Goboony, zocht een manier om deze actie volume te geven. Door de inzet…

Lees verder

Hoe de Blockchain Realisten nieuwe opdrachten krijgen uit een lezing

Door Ivo van den Brink

Ronald Mulder en Lykle de Vries zijn doorgebroken op het gebied van Blockchain technologie. Lykle staat elke week voor volle zalen en de publicaties van Ronald worden veel gelezen. Ze zochten meer structuur in hun business-model. We bedenken samen ‘de…

Lees verder

Zo verkoopt Kim Spinder innovatie trajecten met whatsapp

Door Ivo van den Brink

In deze case laat ik je de Digitale Marketing en Hapklare Brokken zien van Kim Spinder. We hebben 3 websites voor haar neergezet. Ze is de ondernemer achter Avanteers.nl, staat vaak voor volle zalen vanuit kimspinder.nl, en is de beweging…

Lees verder

Hoe Judith Runsink professionals helpt hun DROOM te DOEN

Door Ivo van den Brink

Zes jaar geleden gooide Judith Runsink het roer om: ze nam ontslag, investeerde flink in zichzelf en begon Triffid – The Dream Company. Haar Droomdagen slaan aan en ook haar retraites naar Ibiza en Barcelona worden enorm gewaardeerd. Want ze…

Lees verder

Hoe Rogert Mulder een compleet nieuwe dienst introduceert bij verzekeraars, voor ondernemers met letselschade

Door Ivo van den Brink

Rogert Mulder is begin dit jaar toegetreden als vennoot in Wibbens Advies. Ze leveren al ruim twintig jaar arbeidsdeskundige diensten, voor grote werkgevers en verzekeraars. Rogert zag direct dat ondernemers met letselschade in een compleet andere situatie terechtkomen dan werknemers:…

Lees verder

Zo zet Jan Wibbens zijn nieuwe Vertrouwensbureau neer in zijn netwerk: ook digitaal meteen goed

Door Ivo van den Brink

Jan Wibbens was tot voor kort mede-eigenaar van Wibbens arbeidskundig advies. Hij heeft zijn aandelen verkocht, behalve het onderdeel vertrouwenswerk. Dat moet opnieuw in de markt worden gezet. BusinessRocketeer wordt gevraagd om Jan te helpen met het lanceren van: Hét…

Lees verder

Staatssecretaris Mona Keijzer opent platform Driven by Data: zo helpen we ondernemers geld verdienen met data

Door Ivo van den Brink

Staatssecretaris Mona Keijzer gaf vandaag het startschot voor het platform Driven by Data. Hiermee helpen we ondernemers met innovatie, door de slimme inzet van data. Een geweldig hands-on programma, waar je als ondernemer echt wat aan hebt. De pilot van…

Lees verder

Zo kreeg Goboony 791 nieuwe leads op een beurs

Door Ivo van den Brink

Goboony, een platform voor (ver)huur van campers, had begin dit jaar een vakantiebeurs in Utrecht. Bezoekers aan de stand konden een camperreis winnen. Oane Hettema, CMO van Goboony, zocht een manier om deze actie volume te geven. Door de inzet…

Lees verder

Hoe de Blockchain Realisten nieuwe opdrachten krijgen uit een lezing

Door Ivo van den Brink

Ronald Mulder en Lykle de Vries zijn doorgebroken op het gebied van Blockchain technologie. Lykle staat elke week voor volle zalen en de publicaties van Ronald worden veel gelezen. Ze zochten meer structuur in hun business-model. We bedenken samen ‘de…

Lees verder

Zo verkoopt Kim Spinder innovatie trajecten met whatsapp

Door Ivo van den Brink

In deze case laat ik je de Digitale Marketing en Hapklare Brokken zien van Kim Spinder. We hebben 3 websites voor haar neergezet. Ze is de ondernemer achter Avanteers.nl, staat vaak voor volle zalen vanuit kimspinder.nl, en is de beweging…

Lees verder

Gratis e-book

Slimme Marketing en Sales voor B2B Ondernemers Raket

Hoe je makkelijk nieuwe zakelijke klanten krijgt zonder lastige salestrajecten

Waarom het wachten op aanvragen slecht is voor jou en je bedrijf... en wat je daarvoor in de plaats kunt doen

Hoe je uit het niets nieuwe relaties kunt benaderen én een klantrelatie kunt starten, ook als je geen verkoper bent

Wanneer het slim is om je product of dienst gewoon weg te geven

Wat je juist niet moet doen in het begin van een zakelijke relatie... ook al zweren vele verkopers hierbij

Hoe je makkelijk nieuwe zakelijke klanten krijgt zonder lastige salestrajecten

Gratis e-book

Slimme Marketing en Sales voor B2B Ondernemers Raket

Waarom het wachten op aanvragen slecht is voor jou en je bedrijf... en wat je daarvoor in de plaats kunt doen

Hoe je uit het niets nieuwe relaties kunt benaderen én een klantrelatie kunt starten, ook als je geen verkoper bent

Wanneer het slim is om je product of dienst gewoon weg te geven

Wat je juist niet moet doen in het begin van een zakelijke relatie... ook al zweren vele verkopers hierbij

BusinessRocketeer werkt(e) o.a. voor:

15585

Gratis eBoek 

Slimme Marketing en Sales voor B2B Ondernemers

De Grootste Valkuil - Harde lessen - De Ontdekking - Taart vs Muffins - Case KantoorMakeOvers - 7 Stappen naar slimme B2B marketing en sales - BONUS: het B2B Marketing en Sales Vliegwiel

"Lekker boekje!"

Arjan Yspeert - Auteur 'De Vrije Adviseur'