Hoe je succes kunt hebben in het MKB met je digitale instrumenten
Vraag jij je ook vaak af wat je op je website moet zetten? In je nieuwsbrief? Op LinkedIn, Facebook… Je bent niet alleen: veel MKB ondernemers zitten met deze vragen. Sommigen gaan ditjes en datjes delen op Facebook. Dat kun je beter niet doen, want dat kost je veel tijd en het levert alleen maar irritatie op. Wat kun je dan WEL met deze digitale instrumenten bereiken? Veel. Hieronder 12 tips voor MKB ondernemers, waardoor digitale marketing concreet resultaat oplevert.
DIRECT TOEGANG
Preview
modal-
Lees het volledige artikel met:
- 12 waardevolle, bewezen tips
- voorbeelden van succesvolle MKB ondernemers uit de praktijk
- inzicht in gemiddelde kosten van online marketing
- adviezen van ondernemerscoach Ivo van den Brink
Over de auteur
Ivo van den Brink
Ivo is digital marketeer en ondernemerscoach. Hij heeft de laatste jaren meer dan 80 MKB ondernemers in geholpen met een goed afgestemde internet, marketing en sales strategie.